torstai 12. heinäkuuta 2012

Pakkaamista ja säätämistä

Olen lähes hajoamispisteessä tämän pakkaamisen ja aikatauluttamisen suhteen. Ihmisenä olen jotenkin kykynemätön lukemaan kelloa ja tajuamaan ajan kulkua josta johtuen olen aina joko etuajassa tai myöhässä. Sama pätee pakkaamiseen. Joko sitä kamaa on liian vähän, ja loppuu vaatteet kesken, tai sitten sitä on aivan liikaa. Tosin silloinkin yleensä väärät. :) 

Tänään iltapäivällä tajusin että huomennahan lähdetään Kemiöön. Hups. Olen kova kirjoittelemaan listoja, mutta jotenkin niiden seuraaminen aina osoittautuu yhtä vaikeaksi. :) Nyt olen tehnyt 2 kpl A4 sivun mittaista listaa, yhden itselleni ja yhden tallille. Lisäksi olen yrittänyt aikatauluttaa huomista päivää, siinä kuitenkaan onnistumatta. 

Tällä hetkellä aikataulu näyttää seuraavalta: 

8.45 Tallille
9.30 Hevosen selässä (kevyt maasto)
10.30 Koulusatuloiden kokeilu
11.00 Hevosen pesu
11.30 Asioiden hoitamista: 
  • Sadeasun haku
  • Kumisaappaiden etsintä
  • Hevosauton petaus ja kuntoonlaitto
  • Kaupassa käynti
13.00 Ajan hevosauton esiin, kamat kyytin
13.30 Auto lähtee pihasta

Saa nähdä onko toteutettavissa. Luultavasti jostain kohtaa menee pieleen. :)

Jekku talvella Ypäjällä
Kuva: Minna Tunkelo

10 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen! Ei ole helppoa =) Nähdään Kemiössä, tsemppiä kisaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo... Argh! Tää on tehtny niiin monta kertaa ennen, ja koskaan ei helpotu! :) Tsemppiä teillekkin! :)

      Poista
  2. veikkaan että satuloiden sovittelussa menee aikataulu mönkään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin mahdollista... Onneksi niitä on vain kaksi tähän hätään! :)

      Poista
  3. voihan jekkupekku on niiiiin söpö <3
    kyllä me kyetään cia, mä oon ainaki sitten odottelemassa jo siellä kemiössä :)
    see u!

    VastaaPoista
  4. Ihmisenä olen jotenkin kykynemätön lukemaan kelloa ja tajuamaan ajan kulkua josta johtuen olen aina joko etuajassa tai myöhässä.

    :D Allekirjotan ton itsekin kyllä kanssa täysin...
    Erkan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jotenkin se kello lukeminen ja arvioiminen että kuinka kauan jossain tietyssä asiassa kestää on aina yhtä vaikeaa! :)

      Poista
  5. Tsemppiä kisoihin ja aikataulun toteuttamiseen! ;)

    Ps. Voisitko ottaa tuon sanavahvistuksen pois, niin on helpompi kommentoida. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempeistä ja vinkistä! :) Miten sen saa pois? Olen hiukan avuton... :)

      Poista

Jätä mielellään kommentti. Olethan asiallinen. :)