sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Uutisia!

Radiohiljaisuus taukoaa hetkeksi! En halunnut aiemmin juurikaan kirjoitella aiheesta ennenkun oli asiat varmoja, mutta nyt taitaa olla melko varmaa jo. :)

Viimeisteltyäni kandin työni ja suoritettuani viimeiset kurssit, pakkasin koko elämäni Suomessa pahvilaatikkoihin, vein Jekun hoitoon pitkän linjan ammattikasvattajalle ja varasin laivaliput. Olin Helsinki Horse Show'ssa tavannut ja keskustellut erään hollantilaisen valmentajan ja ratsastajan kanssa mahdollisuudesta tulla heille töihin. Kun vihdoin sain asiat järjestykseen kotona, hyppäsin laivaan ja nyt olen siis Hollannissa. 

Alustavasti on ollut puhe että kevääseen saakka olisi täällä, mutta mitään ei ole kirkossa kuulutettu. Saavuin paikalle pari päivää sitten, joten kaikki on vielä vähän uutta ja jännää. Paikka on tosi kiva, samoin kuin hepat. En voi tässä vaiheessa avata sen enempää ennenkun olen keskustellut pomoni kanssa siitä mitä ja minkäverran saan nettiin kirjoittaa. Kyseessä kun ei ole enää mun oma harrastus vaan toisen ihmisen elinkeino jossa olen olen työntekijänä. Toivon kuitenkin että voisin jotain kuulumisia ja kuvia postata myös jatkossa, mutta tämä jää nähtäväksi. :) 

Kuitenkin muutamia fiilistelykuvia matkalta. Kyllä tämä on ihana maa!!
Jännin vaihe





Lübeckin hotellin IIHANA aamiainen! :) 

Ihania maisemia matkan varrelta



Ekana päivänä heti maastoon

Täällä on niiiin ihanat maastoreitit! 

Näkymä mun ulko-ovelta <3



4 kommenttia:

  1. ootko samassa paikassa ku anniina?

    VastaaPoista
  2. Mahtava juttu, hieman kateellisena jään tänne koti-Suomeen lukemaan mahdollisesti tulevia päivityksiä! Kaikkea hyvää ja onnea uusiin haasteisiin! =)

    VastaaPoista
  3. Såå orättvist, men det är du värd! Hoppas du blir många erfarenheter rikare. Går det att beställa christina sport saker via dig ännu ? / Jessi

    VastaaPoista

Jätä mielellään kommentti. Olethan asiallinen. :)