perjantai 5. huhtikuuta 2013

Viikonloppu!

Jee, perjantai! :) Tänään on hyvä päivä. Aurinko paistaa, olen kohta menossa tallilla ja tänään tuli Cristina Sportilta lähetys. Alla kuvia uusista ihanuuksista! Viikonloppuna on vuorossa Hevosmessut Tampereella ja muuta mukavaa.

Olipa harmi että Tammer Trophy kisa jouduttiin perumaan herpesvirusepäilyjen vuoksi. Harmittaa, olisi ollut jännä kisa tulossa, mutta hevosten hyvinvoinnin on mentävä kaiken edelle. Vaikka virusta ei ole varmistettua vielä, on kuitenkin mielestäni parempi tutkia ensin ja odottaa että varma vastaus saadaan.

Messuilta olen päättänyt ostaa uudet ratsastushousut. Kivaa kun pääsee kokeilemaan enemmän kerralla!  Kävin tällä viikolla kokeilemassa lähiliikkeessä enkä oikein löytänyt mitään kivaa. Ehkä mä oon turhan nirso... Kaikki housut olivat niin matalaa mallia että tuntui ettei pysty kunnolla istumaan! Toivotaan että messuilta löytyisi tarpeeksi korkeat, ohuet ja muutenkin kivan malliset byysat. :)

Muuta osteltavaa ei oikein ole. Tai pitäisi olla... Toivotaan ettei heräteostokset vie mennessään!

Mitä teillä on suunitelmissa hankkia? Minä päivinä menette? 

Olin ajatellut tätä Jekulle? Vai myyntiin? 

Ihania pipoja! 

Todella tyylikäs ja klassinen, with a twist! Varastossa! 

Keväinen ja kauns nougat-minttu henkinen

Tämä myytiin 15 min siitä kun olin lisännyt sivuille! :)

Klassinen tummanvihreä

12 kommenttia:

  1. Voi apua! Et saa laittaa näit kuvii tänne :D Sit ku saan tän kuun palkan niin eiköhän Sissi ansaitse personal lookin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki hevoset ansaitsevat oman personal lookin! ;) Laita vaan meiliä niin autan mielelläni suunnittelussa!

      Poista
  2. ihana "Suomi-huopa"! :)
    kokeilitko Equilinen housuja? Ainakin mun edelliset oli aivan ihanat, tarpeeksi ohuet ja ihan himojoustavat. Tosin kaikki ei tykkää tietty samasta, mulle ne sopii mutta kaveri jolla samanlaiset oli - ei tykännyt niin paljon..

    tervetuloa Tampereelle :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se oli upea! Meni kirjaimellisesti heti! :D

      Equilinen housuista tykkän, mutta ovat perusmalliltaan väärät mulle. Mä oon liian lyhyt ja leveä! :) Messuilla nähdään!

      Poista
  3. Mun silmään Jekulle vois sopia tummempi (vai huijjaako kuva vähän?), mutta varmasti ois kaunis silti :) ja ää, millonkohan päätän tilata.. ehkä kohta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä tummansininen, kuva vähän hämää... Näitä on niin paljon kivoja yhdistelmiä ettei osaa päättää! ;) Laita vaan sitten spostia niin autan suunnittelussa! :) myynti@topequestrian.fi.

      Poista
  4. ääääh en kohta pysty enää pitämään näppejäni erossa noista huovista!!! :D pakko saada joskus tuollainen huopa, ehkä nyt ois aika ostaa? Tää himo muuten kasvaa vaan kokoajan, vaikka oon päättänyt olla ostamatta enää yhtään huopaa... Mutteihän niitä voi koskaan liikaa :-P tuo sinen kultaisilla nyörillä ois aivan täydellinen <3 myös tuo ruskea vihreillä reunoilla, mutta onko se jonkun oma tilaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän tunteesi, mulla on sama ongelma! :D Huovat on kun kengät, ei tosiaan koskaan voi olla liikaa! Just se tummansininen on kans mun lemppareita. Se nougat/ruskea mintunvihreällä reunalla on ihan yleiseen myyntiin. Toinen ruskea/nougat jossa tummanvihreä reuna on asiakkaan oma tilaus. Laita vaan viestiä jos haluat suunnitella oman! :) myynti@topequestrian.fi.

      Poista
  5. Ei ihme, että suomihuovat myytiin heti, sulla on selvästi tyylitietoisia asiakkaita. ;) Ja kyllä tuo yhdistelmä on hyvä Jekulle, vähän erilaisempi, mutta tyylikäs!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin niin! :) Juu, luulen että olisi kiva Jekulla mutta tuo tummansinine jossa kultaa ja cremeä himottaa aivan vietävästi! ;)

      Poista
  6. Onko noita "Suomi"-huopia, royalsinistä siis, saatavana vielä? Nettikaupassahan ei sitä värivaihtoehtoa ole?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varastossa ei ole mutta tilaamalla saa! :) Laita meiliä niin tarkennetaan mitä sais olla, myynti@topequestrian.fi.

      Poista

Jätä mielellään kommentti. Olethan asiallinen. :)