keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Hauken video ja kuulumisia

Hei taas! Pahoittelene että nyt on tullut tekstiä hiukan harvemmin. Valitettavasti mulla on nyt niin paljon meneillään, että kirjoitusväli sattaa hiukan harventua. Toivottavasti jaksatte kuitenkin pysyä kanavalla. :)

Alla mun yhdistelemä video Hauken treeneistä. Näistäkin on aikaa vaikka kuinka kauan... Lauantaina tehtiin paljon puomilla lähestymisiä ja jumppatyyppistä tehtävää. Nämä apupuomit ovat aina olleet minulle jostain syystä todella vaikeita, en tiedä miksi. Minun on todella vaikea osua! Eli puomit hiukan kolisi... Sunnuntaina tehtiin enemmän linjoja. Jouduttiin olemaan sisällä koska kenttä oli lauantain sateesta johtuen niin märkä. Jekku hyppäsi tosi hyvin! :) Vähän kuulee videolta että puomit kolisee, mutta kokonaisuutena olin huomattavasti tyytyväisempi sunnuntaihin. Vaikea tarkentaa miksi. Video on aika pitkä, eli jos on niukasti aikaa, voi hypätä suoraan loppuun jossa hypätään vähän isompaa radan tynkää. :)

Viime viikko sitten meni ihan normaaleissa merkeissä. Vähän koulutreeniä, vähän maastoilua ja vähän vapaata. Lauantaina oli vuorossa Tuomarinkylän kisat. Siellä oli siis aluekisat, jossa hyppäsin 110 ja 120. Kun saavuttiin oli niin aurinkoinen ja nätti keli että ihan kuuma tuli. Kun olin verkassa, alkoi sataa ja kovaa. Ylläri prkl..... Rata oli aika kiva. Perus simppeli ja hyvä rata, kaikki meni putkeen. Tuloksena toinen sija. Johdin pitkään mutta ihan viime metreillä joku meni ohi.... 
110 cm palkintojenjako. Kesä-Suomi pistää parasta säätään
Kitos kuvista Jessi
Sitten 120 luokassa tuli yksi tyhmä virhe minulta joka johti pudotukseen. Jekku hyppäsi taas hyvin ja asiat tuntuivat helpolta. Ehkä jopa liian helpolta? Kaaresta lähti diagonaalille kapea pysty. Ajattelin radankävelyssä että tässä pitää tulla tarkasti, mutta ajauduin kaarteessa pahasti ulos ja sitten meinasin tuupata kaukaa. Jekku vasta silloin hiffasi että "Ai tuo este vai??" ja otti pikkuaskeleen josta kiipesi yli. Tulihan ne tietenkin sitten puomit alas. Argh. Jekku oli tosi hyvä, harmitti vain itseä jälkeenpäin ihan vietävästi. Teinhän juuri sen virheen mitä olin suunnitellut välttäväni.

Team Kirahvi menossa <3

Tässä aurinko pilkahti hetken aikaa
Tällä viikolla Jekulla on vähän löysempi viikko ja tulevana viikonloppuna sitten aluemestaruudet Laaksolla. Lauantaina on avoimet luokat, silloin vuorossa 120 cm ja sunnuntaina senioreiden mestaruus, myös 120 cm. Innolla odotan! :) 

4 kommenttia:

  1. Mä niin samaistun apupuomi"vammaan", ne on mulle käsittämättömän vaikeita yleensä. Ja mitä enemmän niitä on, sen huolestuttavampi tilanne =) Kivalta näytti valmennusvideon tehtävät ja meno, ja onnea aluemestaruuksiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne on niin kauheita!! :) Aina tulee ryssittyä! Kiitos tsempeistä, pidetään peukkuja! :)

      Poista
  2. sulla on supermageita pöksyjä! ;)

    VastaaPoista

Jätä mielellään kommentti. Olethan asiallinen. :)